.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
10 نکته درباره انتشار ویژه نامه موهن "خاتون"
10 نکته درباره انتشار ویژه نامه موهن "خاتون"

با گذشت دو روز از انتشار ویژه نامه موهن خاتون، نقد های متعددی از سوی غیرتمندان نظام اسلامی به محتوای آن شده است که این قلم را بی نیاز از پرداختن به آن می نماید اما کمتر از انگیزه ها و اهداف پشت پرده آن ویژه نامه سفارشی سخن گفته شده که در این وجیزه سعی داریم در قالب 10 نکته بدان اشاراتی داشته باشیم.

به گزارش مشرق، این جریان که برخوردار از حیات انگلی است برای آنکه بتواند در پایان این دوره همچنان از مواهب قدرت و ثروت بهره مند شود تمام شعبده های خود را در آستین و کلاهش به کار خواهد بست تا شاید بتواند از این نمد چاره ای برای آینده خود دست و پا کند.

انتشار ویژه نامه خاتون که توسط یکی از پادو های این جریان صورت گرفت ، با انگیزه ها و هدف گذاری های متعددی همراه بوده است که به برخی از آن خواهیم پرداخت.



1- زمان 22 ماهه ای که تا پایان عمر دولت دهم مانده است را باید دوران مکر خفی و آشکار جریان انحرافی نامید. انتشار ویژه نامه"خاتون" نشان داد اگرچه لیدر جریان انحرافی بنابرتاکتیکی مکارانه مدتی را در پس پرده خزیده است اما شعبده های شیطانی این گروه برای "برهم زدن فضای آرامش کشور"همچنان در راه است.



2- پس از شکست خفت بار جریان منحرف در ماجرای استعفای وزیر محترم اطلاعات و بازداشت عناصر کلیدی این جریان با اتهامات امنیتی، اقتصادی و غارت اموال و مواریث فرهنگی کشور، این جریان در دوران سخت "آچمز سیاسی" قرار گرفته و پس از گذشت ماه ها هنوز نتوانسته پاسخ قانع کننده ای به این اتهامات در افکار عمومی داشته باشد بنابراین طبیعی است که با طرح موضوعات واهی و جنجالی تلاش کند" ابتکارعمل را در فضای رسانه ای و افکار عمومی" به دست آورد.

3- بنا بر اطلاعات موجود، چنانچه دستگاه قضایی مجال لازم را به این جریان نفوذی بدهد ، انتشار ویژه نامه های دیگری چون ضرورت برقراری مذاکره و رابطه با آمریکا جهت خروج نظام از فشار تحریم ها و تهدیدها، نگاه متحجرانه فقیهان سنتی به موسیقی به عنوان یک هدیه الهی، راه اندازی خانه های عفاف برای دختران و پسران و برطرف نمودن مشکلات زنان سرپرست خانوار، بررسی نقش آمریکا در تحولات منطقه و پاسخ به ساده لوحی های موجود، نقد رویکرد و عملکرد اصولگرایان و قوای دیگر، انتشارویژه نامه اتنخاباتی با هدف دو قطبی کردن فضای جامعه و دامن زدن به حاکمیت دوگانه و حمله به لنگرگا ه های نظام اسلامی، در دستور کار این گروه منحرف قرار گرفته است.

در تحلیل های درون گروهی این جریان انگلی چنین عنوان می شود که ما نباید به طرف مقابل اجازه بازی در زمین خودی را بدهیم بلکه این ما هستیم که با استفاده از رانت قدرت و ثروت، حریف را به زمینی که خود تعیین کرده وارد و نوع بازی را هم ما تعیین می نماییم تا ضمن "حفظ ابتکار عمل، با مانورها و جابجایی های حساب شده" ضمن خسته و عصبی کردن حریف، قدرت خود را به رخ حریف بکشانیم.



4- جریان انحرافی که از یک حیات انگلی سود می برد در صدد آن است با انتساب خود به رئیس جمهور، ضمن طرح مسایل چالش برانگیز دینی و فرهنگی، ضمن تهییج و برانگیختگی مراجع، روحانیت ، حوزه های علمیه، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و دستگاه های امنیتی و انتظامی و قرار دادن آنان در برابر رئیس جمهور، موضوع "حاکمیت دوگانه" را در کشور رقم بزنند.

به گمان لیدر این جریان مزور، چنانچه آنان بتوانند در حالی که از مواهب قدرت و ثروت کشور سود می برند، "ژست اپوزیسیونی" گرفته و خود را مخالف وضع موجود نشان دهند از شانس بالایی در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری برخوردار خواهند بود.



5- یکی از مهمترین پیام های انتشار خاتون به طیف خاکستری آن است که ما به حرف ها و گفته هایمان باور داریم و "آماده ایم برای اثبات ایده های خود هزینه کنیم."

انتشار اسامی افراد دست اندرکار این ویژه نامه اگر چه با تکذیب عده ای از نامبردگان مواجه شد اما علنی ساختن اسامی این افراد نشان داد که جریان انحرافی از قربانی کردن و فرستادن تعدادی جوان احساسی بر روی میادین مین ابایی ندارد و برای پیشبرد اهداف شوم خود حاضر است تعدادی از بازی خوردگان اطرافش را قربانی نماید

تا شاید جریان خاکستری آنان را اهل عمل هم بداند!



6- یکی از وجوه تسمیه جریان انحرافی آن است که این جریان برای تحت الشعاع قرار دادن موضوعات اصلی و استراتژیک نظام اسلامی، موضوعاتی فرعی و انحرافی را در دستور کار قرار داده و مطرح می کند تا فضای افکار عمومی و رسانه ها را معطوف به موضوعات حاشیه ای نمایند.

در حالی که مقام معظم رهبری مهمترین مسایل کشور را در سال جاری لزوم تعامل قوا میان مسوولان کشور، جهاد اقتصادی، مقابله با تهدید ها و تحریم ها و اجرای کامل طرح هدفمندی یارانه ها عنوان می کنند، دامن زدن به مسایل جنجالی و چالش برانگیز تنها با هدف "خارج کردن نظام از قرارگاه استراتژیک" و ورود به سنگرهای تاکتیکی و فرعی است تا بتوانند پیشرفت و آبادانی کشور را به گروگان بگیرند.



7- از دیگر اهداف انتشار این ویژه نامه، "انحراف اذهان عمومی از اعترافات بازداشت شدگان جریان انحرافی" است. اعترافاتی که می تواند پرده ازآلودگی های امنیتی، سیاسی، اقتصادی ، فکری و اخلاقی آنان کنار بزند. ترس از افشاگری و طرح پرونده جریان انحرافی در محاکم قضایی، خواب و خوراک را از لیدر این جریان ربوده است.



8-انتشار ویژه نامه خاتون که با ذوق زدگي دشمنان بيروني و رسانه هاي وابسته به آنها همراه بود نشان داد که دشمنان خارجی از درگیر ساختن نظام با موضوعات جنجالی چقدر خوشحال و سودمند می شوند. همچنانکه سکوت همراه با رضایت رسانه های جریان فتنه نیز نشان می دهد که آنان نیز از این فرصت ها بیشترین بهره را برای" بازسازی و سازماندهی تشکیلاتی" نیروهای سرخورده و منزوی خود می برند.



9-مروری بر اسامی هیات تحریریه خاتون نشان می دهد که پدید آورندگان خاتون، تیمی در خارج روزنامه ایران بوده اند . اگر چه محور های اساسی این ویژه نامه در سال گذشته و همزمان با اجرای طرح امنیت اجتماعی تهیه شده بود اما به دلیل محتوای ساختار شکنانه آن، با مخالفت مدیر عامل سابق موسسه ایران مواجه شده بود.

تیم ویژه نامه خاتون ترکیبی از دو گروه وابسته به جریان انحرافی و فتنه هستند. تیم جریان انحرافی کسانی اند که در نشریه همت و همچنین سایت های زنجیره ای جریان انحرافی از جمله همت آنلاین فعال بودند و تیم فتنه نیز ضمن برخورداری از سابقه حضور در نشریات زنجیره ای، هم اکنون نیز در رسانه های جریان فتنه فعال هستند. "ائتلاف و همکاری مشترک تیم رسانه ای جریان فتنه و انحرافی" می تواند آغاز یک همکاری رسمی در دوره ای باشد که جریان انحرافی سخت از کمبود نیروی کاردان و با تجربه رسانه ای رنج می برد، به ویژه آنکه ریزش و تلفات این نیروهای پیاده نظام که باید خطوط قرمز را شکسته و وارد میادین مین شوند، به قدری است که نمی توانند از اعضای تیم رسانه ای جریان فتنه چشم پوشی کنند.



10- و بالاخره ویژه نامه شیطانی خاتون اگر هیچ آسیبی جز "منصرف کردن اذهان عمومی کشورمان از حوادث منطقه و تحولاتی که در قلب اروپا" به ویژه در پایگاه حکومتی شیطان پیر- که اتفاقا این جریان ارتباط وثیقی با این روباه حیله گر دارد- نداشته باشد، همین یک هدف برای سفارش دهندگان واقعی ویژه نامه شیطانی کفایت می کند.

آنچه امروز در اروپا و آمریکا می گذرد یک درس و آموزه میدانی برای شیدائیان تمدن پوشالین غرب است. هیمنه غرب به هر قیمت ممکن نباید در چشم تیز بین و هوشیار ایرانیان فرهنگ ساز، از هم فرو پاشد چرا که برنامه های آینده دنیای غرب را با چالش ها و تهدید های جدی تری مواجه خواهد ساخت.

امروز باید تیتر اول همه رسانه های ایرانی فروپاشی و اضمحلال نظام لیبرال – دمکراسی باشد اما این اتفاق به خاطر تزویر این جریان سفارش پذیر به نحو تمام و کمال صورت نپذیرفته است.
Bookmark and Share


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.